Reklamace zboží
Něco se pokazilo? Společně to vyřešíme. Dejte nám o problému vědět pomocí reklamačního formuláře:
Pokud Vám přišlo poškozené zboží, nebo zboží v záruční lhůtě přestalo fungovat jak má, neváhejte se na nás obrátit s řešením reklamace.
Také se na nás můžete obrátit v případě zájmu o pozáruční opravu ohradníkových zdrojů impulzů, které jste u nás zakoupili, nebo v případě zájmu o nabroušení nožů pro stříhací strojky.
Pro všechny tyto případy jsme Vám k dispozici také na e-mailu info@ketris.cz, nebo na telefonu 530 511 022 (PO-PÁ 7:00-15:30).
Adresy pro zaslání zboží k reklamaci
Zboží k reklamaci můžete předat osobně na některé z našich kamenných prodejen, nebo jej můžete zaslat jakýmkoliv způsobem tak, aby se zamezilo poškození nebo znečištění při přepravě, spolu s vyplněným reklamačním protokolem na naši centrálu do Brna:
KETRIS, s.r.o.
Škrobárenská 485/14, 617 00 Brno
Tel.: 530 511 022
E-mail: info@ketris.cz
Při odesílání zboží, prosíme:
- zboží předejte k reklamačnímu řízení i opravě čisté, v původním obalu nebo obalu, který bude dostatečně chránit zboží při přepravě - v opačném případě může být dodatečně účtován příplatek 200 Kč s DPH popřípadě nemusíme zboží k tomuto řízení vůbec přijmout,
- reklamované zboží doručte osobně nebo libovolnou doručovací službou na adresu e-shopu do Brna,
- na štítek s reklamovaným zbožím je vždy nutné viditelně napsat číslo reklamace z vyplněného reklamačního formuláře,
- balíček nezasílejte na dobírku, takové zásilky nemůžeme převzít.
Vyřízení reklamace online
Pokud má dodané zboží vadu, která je na první pohled zřejmá, můžete využít naši reklamaci online.
Zboží co nejdůkladněji vyfoťte tak, aby bylo vidět jako celek, jeho označení (etiketa) a také detail vady. Z fotografií musí být zřejmé, o jaké zboží se jedná a jakou má vadu. Tyto fotografie spolu s popisem vady a číslem faktury zašlete na náš e-mail: info@ketris.cz. Poté se s Vámi spojíme a domluvíme se na dalším postupu při vyřízení reklamace.
Postup při vyřizování reklamace
Jakmile obdržíme váš balíček, budeme vás informovat e-mailem. Situaci co nejdříve prověříme a do 3 dnů od obdržení/vyzvednutí balíčku vás budeme informovat o způsobu vyřízení reklamace. Na vyřízení reklamace máme 30 dnů, snažíme se však, aby doba vyřízení byla co nejkratší.
Reklamační řád
- Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách do 5 dnů informovat prodávajícího.
- Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně (e-mailem) do 5 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení kupující odešle na e-mail info@ketris.cz.
- K reklamaci je nutné předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
- Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace.
Práva a povinnosti z vadného plnění jsou detailněji popsány v Obchodních podmínkách.
Často se nás ptáte:
Co když je balíček při doručení kurýrem viditelně poškozený?
Pokud je poškození balíčku viditelné na první pohled, doporučujeme zásilku vůbec nepřebírat a kurýr jej vrátí zpět na naši adresu. Budeme rádi, když nám dáte o nepřebrání balíčku vědět na e-mail info@ketris.cz a následně se domluvíme na nejlepší možném řešení vzniklé situace.
Otevřel/a jsem balík a mám v něm poškozené zboží - co teď?
Pokud jste převzali balík od kurýra České Pošty a po otevření zjistili, že je zboží poškozené, je nutné provést reklamaci přímo na místě s kurýrem, který balíček doručuje, nebo na nejbližší pobočce České Pošty. Je nutné, aby tato reklamace byla provedena nejpozději do 48 hodin po převzetí balíčku. Česká pošta vyžaduje buď přinesení poškozené zásilky fyzicky na jejich pobočku, nebo velmi detailní fotografie, které musí obsahovat fotografii celého balíčku, vzniklého poškození, jak bylo zboží uvnitř zabaleno a také fakturu k dodanému zboží (kterou najdete ve Vašem e-mailu). S řešením reklamace vám rádi pomůžeme, i pro nás ale platí nutnost započetí reklamace do 48 hodin, proto prosíme o okamžitou informaci na náš e-mail info@ketris.cz spolu s detailní fotodokumentací). Děkujeme 😊
Pokud jste převzali od kurýra GLS nebo Zásilkovny balík (popřípadě si ho vyzvedli na výdejním místě) a po otevření jste zjistili, že je zboží poškozené, prosíme abyste jej ihned (bez dalšího vybalování) nafotili – důležité jsou pro nás fotky celého balíku, poškození na balíku, jak bylo zboží v balíku zabaleno a fotka štítku na balíku tak, abychom jej mohli bez problému přečíst - a tyto fotky nám poslali na náš e-mail info@ketris.cz. Pro rychlejší vyřízení reklamace budeme rádi za zaslání většího počtu těchto fotek – lepší více než méně.
Ihned poté se s Vámi můžeme spojit a domluvit se na dalším postupu při řešení.